Siirry pääsisältöön

Lihakset kipeinä

Vanhempieni luona on jo jonkin aikaa käynyt urheiluhieroja, ja kuukausi sitten päätin itsekin kokeilla, millaiselta se hieronta tuntuisi. Noh, kivuliastahan se oli, mutta olo sen jälkeen oli aivan ihana, ainakin suurimmaksi osaksi. Nämä hieronnat tapahtuvat noin kuukauden välein, joten nyt oli tullut taas aika mennä hierottavaksi ja tällä kertaa sain myös Antin kokeilemaan sitä.

Olin yhtä jumissa kuin viime kerrallakin, ellen pahemminkin, mutta jumit olivat myös erilaisempia viime kerrasta. Erityisen jumissa minulla oli kädet, rintalihakset ja niskat. En kyllä yhtään ihmettele, olen ollut nyt huomattavasti enemmän tietokoneen ääressä, mutta siitä en ole varma mistä käteni ovat voineet mennä niin pahaan kuntoon, kun en ole oikein mitään nostellutkaan. Tämä kerta otti myös paljon enemmän kipeää, varsinkin kun näitä kipupisteitä tuntui ainakin olevan paljon enemmän kuin edellisellä kerralla. Loppupäivä tietysti meni siinä että ähkin ja puhkuin kipeitä lihaksiani.

Anttikin oli saanut itsensä hyvin lahjakkaasti jumiin, varsinkin kun hän on nyt vähän enemmän ajanut rekkaa, olivat hänen niskansa hyvin jäykät. Samoin taisivat olla myös hänen rintalihaksensa. Hän ei kylläkään päästänyt minkäänlaisia ääniä, jotka olisivat viitannut siihen, että häneen olisi sattunut, kun taas minä päästin outoja eläimellisiä ääniä, ja jalat vatkasivat välillä turhankin paljon.

Tämän hieronnan jälkeen päätimme kuitenkin lähteä vielä käymään Seinäjoella, vaikka olimmekin molemmat hieman väsyneitä. Antti halusi käydä motonetissä ja minä Kicks:ssä. Muistaakseni Antti etsi jotain mattoa autoihin, mutta ei sitten löytänytkään haluamaansa, vaikka kävimme myös Biltemassa. Minä taas löysin etsimäni, nimittäin meikkivoiteen, aikaisempani ovat jättäneet lopputuloksen kovin epätasaiseksi joten päätin kokeilla jotain vähän kalliimpaa voidetta. Myyjän suosittelemana päädyin Diorin Forever voiteeseen, ja voin sanoa että on hintansa arvoinen. En ole millään muulla voiteella saanut niin tasaista lopputulosta kuin tällä, eikä ihonikaan kuivunut. Kallistahan se on, mutta laadusta maksan mielelläni.

Nälän iskiessä kävimme syömässä Hesburgerissa, Antti otti jonkinmoisen hampurilaisen ja minä taas kuuman kanasalatin, tietysti ilman tomaattia ja sipulia. Onneksemme saavuimme paikalle rauhalliseen aikaan, joten ruuhkaa ei ollut, ja keskustellakin pystyi ihan normaalisti. Mainittakoon myös että olen rakastunut Espresso Houseen, joten nykyisin jos käyn Ideaparkissa, minun on pakko melkein poikkeuksetta käydä siellä hakemassa jonkinlainen juoma. Viimeisin minkä maistoin, oli Frapino cream cookies & cream joka oli tavalliseen tapaansa aivan taivaallista! Lempijuomani silti on mansikka valkosuklaa frapino, ihan vain sen raikkauden takia.

Illalla Antti halusi vielä käyda minimanista hakemassa joitain polttimoita, ja Lidlistä käytiin hakemassa pientä evästä. Näiden jälkeen suuntasimme kohti kotia, ja olimme molemmat niin uupuneita, että päädyimme suoraan sänkyyn nukkumaan.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Elämäntapamuutos

Jossain vaiheessa elämää tulee se aika, kun et voikaan enää syödä ruokaa ja herkkuja samalla tavalla kuin nuorempana. Alatkin huomaamaan että hupsista, nehän jäävätkin sun kroppaan kiinni ja ennen kuin huomaatkaan, niin sulle on kasvanut pieni karkkimaha. Ja tämä on nyt sattunut minulle, ja taitaa olla aika alkaa tekemään asialle jotain. Ihan alkajaisiksi otin tietysti erittäin karmaisevat ennen kuvat, jotta voin vertailla lopputulosta (jos sellaista edes tulee). Tähän väliin on varmaan hyvä kertoa, että olen monta kertaa yrittänyt tehdä muutosta, liikkua enemmän ja muuta sellaista, mutta en ole koskaan oikein pystynyt pysymään suunnitelmissani. Mutta ehkä nyt kun kerron tämän suunnitelman koko internetille, on helpompi pysyä jämptinä. Olen ollut nyt syömättä siis minkään näköisiä karkkeja perjantain lauantain ja sunnuntain. Tänään minulla on ensimmäinen vapaapäivä, jonka olen päättänyt pyhittää niin sanotuksi cheat-päiväksi. Koska olen liian perso hyvälle, en ikinä onnistui

Jännittäviä uutisia!

 Minusta ei olekaan hetkeen aikaan kuulunut, osasyynä työt mutta myös minun yllätyksen takia. Olen viimeisien parin kuukauden aikana suunnitellut omia nettisivuja ja vihdoin ja viimein ne ovat valmiit! Siirrän siis kaiken blogi toiminnan sinne ja tämä blogi saa jäädä leijumaan tänne bitti avaruuteen. Uusien nettisivujen osoite on www.emiliakoivumaki.com  .  Menkäähän nyt siis tsekkaamaan niitä ja nauttikaa uudesta ulkoasusta!

Yhteinen elämä

Niin kuin jo aikaisemmassa kirjoituksessa teille jo vähän kerroinkin ja olette saattaneet Instagramista joitain kuvia nähdä, olen alkanut seurustelemaan erään Manun kanssa. Olemme tunteneet toisemme jo useamman vuoden ajan ja olemme olleet kavereita, mutta sitten kävikin ilmi että meillä on tunteita toisiamme kohtaan. Aluksi vain juttelimme kaikesta mahdollisesta mitä mieleen tuli ja huomasimme kuinka samanlaisia olemme. Meidän ajatukset tulevaisuudesta ja elämän "virstapylväistä" ja siitä milloin nämä tapahtuisivat, ovat hyvin saman tyylisiä. Koska kaikki loksahti meillä niin hyvin paikoilleen, olemme edenneet suhteessamme ehkä hieman vauhdikkaasti ja päädyimme melko nopeasti muuttamaan yhteen. Tällä hetkellä asumme uudenkarheassa rivitalokaksiossa rauhallisella perheystävällisellä alueella. Meidän yhteiselo on lähtenyt erittäin mukavasti käyntiin ja elämme sellaista rauhallista perhe-elämää, vaikkakin ensimmäinen kuukausi oli hieman yksinäinen. Kun irtisanoudun entisestä ty