Siirry pääsisältöön

Osastomuutokset

 Nyt kun kesä alkaa olla taputeltuna ja siirrytään talvea kohti, on aika siirtää bikinit lämpöisempien tuotteiden tieltä pois. Viime viikko uurastettiin osastojen muutosten kanssa, jonka deadline oli perjantaina klo 10:00. Maanantai ja tiistai meni täysin naisten puolen uudistamiseen mutta koska kaikkea ei saatu valmiiksi, jatkettiin sitä vielä keskiviikkona. 

Itse en ollut maanantaina töissä mutta tiistain olin iltavuorossa. Pää osin olin kassalla, mutta koska päivällä oli taas hiljaista, auttelin siinä missä pystyin kassan vahtimisen ohella. Loppu illasta siistittiin pöytiä, jotka oltiin jo vaihdettu oikeille paikoillensa. 

Keskiviikkona minulla oli aamuvuoro ja olin naisten puolella viimeistelemässä muutoksia. Järjestin alealueen uusiksi ja sen jälkeen autoin työkaveria party puolen järjestelemisessä. Tälle puolelle tuli siis pääsääntöisesti kaikki mekot ja hameet, sekä party nimikkeellä olevat asut, kuten jotkin housupuvut. Töiden jälkeen lähdin vielä Manun mukaan Lapualle perunatehtaalle viemään perunoita, joka oli pientä vaihtelua, sillä en ole ollut pitkään aikaan mukana töissä. Matkan aikana höpöttelimme niitä näitä, ja koska meidän elämämme on ollut nyt paljon hektisempää syystöiden takia, oli mukava jutella kerrankin kunnolla. 

Torstaina olin asusteissa jossa järjestelin koko alueen uudestaan, ja koska tämä oli iso homma, meni siihen oikeastaan kaksi päivää aikaa. Toki torstai illasta tein miesten puolella täyttöjä joten silloin en luonnollisesti voinut tehdä muutoksia. Ihan ensimmäisenä järjestin meidän kenkäseinän uusiksi ja pakko sanoa että olin erittäin tyytyväinen lopputulokseen. Siinä oli oikealta vasemmalle järjestyksessä tennarit, maiharit, ja uggit. Toiselle seinälle tuli myös tennareita, ja niiden väliin reppuja ja vyölaukkuja. 

Koska meille on tullut paljon sukkia ja sormikkaita, täytyi minun tehdä roimasti lisää tilaa näille tuotteille, ja tämän takia jouduin siirtämään meidän vyölaukkuseinän laukut hieman eri paikkoihin. Hienommat meni korkokenkien ja muiden hienojen laukkujen kanssa samaan paikkaan kun taas sporttisemmat meni tennareiden kanssa. Tämän kaiken lisäksi pyrin myös tyhjäämään mahdollisimman paljon tavaraa harmaista, mikä osoittautui tietysti hitaaksi tehtävien muutosten takia. 

Kuitenkin loppu hyvin, kaikki hyvin ja muutokset saatiin tehtyä perjantai aamuun mennessä ja voi kun liikkeemme olikin siistinä. Kaikki tekivät ihan hurjasti töitä muutosten kanssa ja vaikka epätoivo olikin välillä läsnä, kaikesta selvittiin. Taas sai nähdä sen kuinka hyvä yhteishenki meillä on enkä voisi olla enää onnellisempi täällä työssä ja työkavereista. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Elämäntapamuutos

Jossain vaiheessa elämää tulee se aika, kun et voikaan enää syödä ruokaa ja herkkuja samalla tavalla kuin nuorempana. Alatkin huomaamaan että hupsista, nehän jäävätkin sun kroppaan kiinni ja ennen kuin huomaatkaan, niin sulle on kasvanut pieni karkkimaha. Ja tämä on nyt sattunut minulle, ja taitaa olla aika alkaa tekemään asialle jotain. Ihan alkajaisiksi otin tietysti erittäin karmaisevat ennen kuvat, jotta voin vertailla lopputulosta (jos sellaista edes tulee). Tähän väliin on varmaan hyvä kertoa, että olen monta kertaa yrittänyt tehdä muutosta, liikkua enemmän ja muuta sellaista, mutta en ole koskaan oikein pystynyt pysymään suunnitelmissani. Mutta ehkä nyt kun kerron tämän suunnitelman koko internetille, on helpompi pysyä jämptinä. Olen ollut nyt syömättä siis minkään näköisiä karkkeja perjantain lauantain ja sunnuntain. Tänään minulla on ensimmäinen vapaapäivä, jonka olen päättänyt pyhittää niin sanotuksi cheat-päiväksi. Koska olen liian perso hyvälle, en ikinä onnistui

Jännittäviä uutisia!

 Minusta ei olekaan hetkeen aikaan kuulunut, osasyynä työt mutta myös minun yllätyksen takia. Olen viimeisien parin kuukauden aikana suunnitellut omia nettisivuja ja vihdoin ja viimein ne ovat valmiit! Siirrän siis kaiken blogi toiminnan sinne ja tämä blogi saa jäädä leijumaan tänne bitti avaruuteen. Uusien nettisivujen osoite on www.emiliakoivumaki.com  .  Menkäähän nyt siis tsekkaamaan niitä ja nauttikaa uudesta ulkoasusta!

Yhteinen elämä

Niin kuin jo aikaisemmassa kirjoituksessa teille jo vähän kerroinkin ja olette saattaneet Instagramista joitain kuvia nähdä, olen alkanut seurustelemaan erään Manun kanssa. Olemme tunteneet toisemme jo useamman vuoden ajan ja olemme olleet kavereita, mutta sitten kävikin ilmi että meillä on tunteita toisiamme kohtaan. Aluksi vain juttelimme kaikesta mahdollisesta mitä mieleen tuli ja huomasimme kuinka samanlaisia olemme. Meidän ajatukset tulevaisuudesta ja elämän "virstapylväistä" ja siitä milloin nämä tapahtuisivat, ovat hyvin saman tyylisiä. Koska kaikki loksahti meillä niin hyvin paikoilleen, olemme edenneet suhteessamme ehkä hieman vauhdikkaasti ja päädyimme melko nopeasti muuttamaan yhteen. Tällä hetkellä asumme uudenkarheassa rivitalokaksiossa rauhallisella perheystävällisellä alueella. Meidän yhteiselo on lähtenyt erittäin mukavasti käyntiin ja elämme sellaista rauhallista perhe-elämää, vaikkakin ensimmäinen kuukausi oli hieman yksinäinen. Kun irtisanoudun entisestä ty